ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Հայկական քարոզչության առանձնահատկությունները

Հայկական քարոզչության առանձնահատկությունները
10.03.2017 | 01:08

Թերևս վաղ է նախընտրական քարոզչական առանձնահատկություններին անդրադառնալը, այնուհանդերձ, ընդհանուր միտումներն ակնառու են:


ա) Առաջինը, որ աչքի է զարնում, ժողովրդի անտարբերությունն է սկսված գործընթացի նկատմամբ: Բացի այն, որ չկա գաղափարական պայքար-գեներացիա, ժողովուրդն ընտրություններից ունի մեկ սպասում` «ե՞րբ են բաժանելու փողերը»: Սա տենդենց է, որ ընտրությունից ընտրություն ավելի է խորանում, արդեն ուշ է կանխելու համար. ջինը շշից դուրս է եկել դեռ «վաղնջական» ժամանակներից, և իզուր է հարգարժան երկրորդ նախագահը մեղադրում «փողի և զոռբայության»` իր կողմից այսօր նկատված թրենդը. այդ «ուրվականը» շատ վաղուց է շրջում մեզանում՝ «Իմ կուսակցությունն իմ ժողովուրդն է» «էրայից» էլ առաջ:
բ) Եվ այնուհանդերձ, արձանագրենք. քաղաքական ուժերից ՀՀԿ-ն բավականին գրագետ սկսեց քարոզարշավը: Չափազանցություն չթվա, բայց ամենապատրաստվածը, կազմակերպվածը` դասական չափանիշներով, որքան էլ շատերին դուր չգա, հենց ՀՀԿ-ն է: Դատելով քարոզարշավի մեկնարկից ¥որքան էլ դատափետեն «Ռեինկառնացիա» խմբի և Կարեն Կարապետյանի «համատեղ կատարումը¤՝ քարոզչական տեսահոլովակը մնաց աննախադեպ. այդ կարգի «աշխատանք-մոտեցում» այլևս որևէ մեկի մx չնկատվեց: Ի դեպ, արձանագրենք նաև, որ բծախնդրորեն հաշվարկված էր ՀՀԿ-ի քարոզչական մեկնարկը` «Դինամո» մարզադահլիճում, որը փակ էր լրագրողների համար, որպեսզի վերջիններս ՀՀԿ «գանգստեր» ռեյտինգայիններով չփսորեն «տոնը»: Ինքնին հետաքրքիր է նաև ՀՀԿ քարոզչական էջը` «lovearmenia»-ն, ինչը նույնպես նորույթ է: Առանձին խոսակցության թեմա է Կարեն Կարապետյանի քարոզարշավային մարտավարությունը, սակայն այդ մասին` հաջորդ դասին: Մի խոսքով, ուզում-չենք ուզում, ՀՀԿ քարոզարշավն այս պահին մրցակցային է բավականին, և հավասարը դեռ չունի:
գ) Երբ թվում էր` «մրցակիցը» պետք է լինի ԲՀԿ-ն, որին «Գելափը» «տեսնում» է առաջատար, սակայն վերջինս խիստ անհասկանալի, անգույն-անշուք քարոզարշավ է իրականացնում, այն զիջում է իր իսկ իրականացրած նախորդ խորհրդարանական քարոզարշավներին. ո՛չ մեկնարկը, ո՛չ շարունակությունը, ո՛չ տեսահոլովակները, ո՛չ պաշտոնական քարոզչական էջը «աշխատված» չեն, և տպավորությունն այնպիսին է, թե դաշինքը ընթացքից մտել է քարոզչության մեջ ու ոչ մի կերպ չի կարողանում կենտրոնանալ:
Հասկանալի է՝ «Ծառուկյան» դաշինքն առաջնորդվում է «Նաղդ և հիմա» կարգախոսով, ինչի ականատեսը եղանք հենց ամենասկզբում, երբ Ծառուկյանը «հորդորում էր Հայկին շատ արագ` էսօր, ամենաուշը` վաղը լուծել գյուղացիների` գազի, ջրի և մնացյալ խնդիրները»: Ինչը նաև «աշխատող»-ձայն բերող տարբերակ է, և զուր չէ, որ «Գելափը» առաջատար է համարում «Ծառուկյան» դաշիքը ¥չնայած, համոզված ենք` «հաշվարկը» արված է ռեյտինգայինների մասով, ինչով էլ ՀՀԿ-ն հետևում կթողնի բոլոր բոլորին¤:
դ) Բավականին հետաքրքիր է ստացվում ՕՐՕ դաշինքի քարոզարշավը՝ թե՛ վիզուալ, թե՛ գաղափարական, թե՛ մնացյալ առումներով: Ակնհայտ է` լուրջ փողեր են դրված, անկախ մինչ այդ եղած «լաց ու կոծից», թե «բալը թանկ է»: «Շարֆերի» բավական ճաշակով-տպավորիչ սիմվոլիկան, իսկ որ ամենակարևորն է` նրանց տեսահոլովակը, ի տարբերություն ՀՀԿ-ի բավականին գեղագիտական-«սերնդափոխական» տեսահոլովակի, «Սասնա ծռերի» ժամանակահատվածի ագրեսիվ, մեծ հաշվով ՕՐՕ-ի հետ կապ չունեցող «միստիկ» «տեսարաններից» է բաղկացած, ինչը, եթե ոչ ամեն ինչ, ապա շատ բան է ասում, մանավանդ երբ այդ տեսահոլովակի ներքո հանդես են գալիս նույն այդ օրերի պաշտպանության նախարար Սեյրան Օհանյանը և երբեմնի ԱԳ նախարար Վարդան Օսկանյանը:
Մնացածն արդեն «անկարևոր» է:


Կարմեն ԴԱՎԹՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1752

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ